Zondag 10 september: Rondleiding Historische Groentenhof met Lunch(aanm t/m 13 augustus)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Zondag 10 september: Rondleiding Historische Groentenhof met Lunch(aanm t/m 13 augustus)

Bericht  Admin op za jun 03, 2017 11:53 pm

Vandaag gaan we op bezoek bij de Historische Groentenhof in Beesel. We krijgen eerst een lunch aangeboden. Bestaande uit heerlijke huisgemaakte soep, drie broodjes met producten uit eigen tuin, melk, koffie, thee, jus d’orange en een verse riante salade. Daarna leidt een gids van de Stichting Vergeten Groenten ons rond door hun groentenhof, de pluktuin en een fruitboomgaard. Ze hebben circa 600 tot 700 vergeten, zeldzame en bijzondere groenten, 55 soorten appels, 40 soorten peren, aardbeien, frambozen, kersen, vele vers geurende kruiden en eetbare bloemen. Wie wil mag, onder begeleiding, een bakje eetbare bloemen plukken. Met uitleg van de gids kun je de bloemen thuis in een maaltijd verwerken. Een leuk, leerzaam, lekker en gezond uitstapje.
Bij aanmelden doorgeven of je naar Urmond komt of rechtstreeks naar de Historische Groentenhof gaat.

De lunch gaat door bij minimaal 10 aanmeldingen.

Adres van activiteit:         Historische Groentenhof, Rijkel 21, 5954 NJ Beesel
Trefpunt / vertrektijd:      Carpoolplaats in Urmond, Mauritslaan 65, naast het Van der Valk Hotel (Let op, de locatie is gewijzigd!), om 11:15 uur of op locatie, om 12:00 uur
Aanmelden t/m:              13 aug
Prijs:                              € 12,50
Carpoolafstand:              47 km            
Organisator:                   Sascha Jacobs
Meer info:                      www.vergetengroenten.nl en www.stichtingvergetengroenten.nl

Admin
Admin

Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 25-09-12

http://avzl.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Re: Zondag 10 september: Rondleiding Historische Groentenhof met Lunch(aanm t/m 13 augustus)

Bericht  Armand Beaulen op di jun 13, 2017 1:59 pm

Ik wil mee!
Armand Beaulen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-12-16
Leeftijd : 40

Terug naar boven Go down

Re: Zondag 10 september: Rondleiding Historische Groentenhof met Lunch(aanm t/m 13 augustus)

Bericht  Roger Brouns op do jun 29, 2017 8:11 pm

ik meld me af.

Laatst aangepast door Roger Brouns op zo aug 13, 2017 1:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Roger Brouns

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-06-15

Terug naar boven Go down

Bericht  Sascha Jacobs op wo aug 02, 2017 10:27 am

Ik ga mee Very Happy

Sascha Jacobs

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 28-09-12

Terug naar boven Go down

Bericht  Cyrille Habets op zo aug 06, 2017 11:14 am

Ik meld me aan.

Groetjes,
Cyrille
Cyrille Habets

Aantal berichten : 171
Leeftijd : 41

Terug naar boven Go down

zondag 10 september rondleiding groentenhof

Bericht  Mark Tummers op di aug 15, 2017 4:52 pm

ik ben er ook bij

Mark Tummers

Aantal berichten : 71

Terug naar boven Go down

Bericht  Aanmeldtelefoon op wo aug 16, 2017 10:31 pm

Door gebrek aan aanmeldingen komt deze activiteit te vervallen.
Aanmeldtelefoon

Aantal berichten : 983
Registratiedatum : 27-09-12

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: