AVZL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni) Empty Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni)

Bericht  Marcel Boreas za apr 30, 2022 9:07 pm

Beestjes en bouwsels gaan bezoeken in de Eifel.

's morgens doen we eerst een Bokrijkje op zijn Duits, in het Eifelplaatsje Kommern ligt het Freilichtmuseum, het openluchtmuseum van de deelstaat Nordrhein-Westfalen. Voor een bezoek heb je ongeveer 2 uur nodig, met een thematentoonstelling erbij nog een uurtje extra: Entree 9,50 euro: Meer info: https://kommern.lvr.de/de/index.html.

In de middag gaan we dan verder naar het Hochwildpark dat ook in Kommern ligt: https://www.hochwildpark-rheinland.de/. Hier bedraagt de entree 9 euro.

We vertrekken om 09.00 uur bij Motel de Valk in Heerlen. Na ongeveer 75 km. rijden (carpoolen) komen we tegen 10.00 uur in Kommern aan. Vanaf ongeveer 13.30 uur gaan we richting wildpark. Na afloop zetten we dan koers naar het nabijgelegen Heimbach waar we ons overgeven aan de plaatselijke "gute Bürgerliche Küche". Met op Duitse wijze uitstekend gevulde maagjes tuffen we uiteindelijk 's avonds weer terug naar Coriovallum-city!

Aanmelden voor 5 juni. Bij onverhoopt slechte weeromstandigheden wordt deze activiteit verplaatst naar een latere datum.
Marcel Boreas
Marcel Boreas

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 28-12-20
Leeftijd : 54
Woonplaats : Susteren

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni) Empty Aanmelding

Bericht  Loliet Lijnbach vr mei 13, 2022 9:29 am

cat

Helaas moet ik mij wegens blessure afmelden.


Laatst aangepast door Loliet Lijnbach op do jun 09, 2022 10:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Loliet Lijnbach
Loliet Lijnbach

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 28-09-12
Leeftijd : 54
Woonplaats : Eygelshoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni) Empty Zondag 12 juni beestjes

Bericht  Mark Tummers za mei 28, 2022 1:58 pm

Ik ga ook mee ik meld mij af er voor


Laatst aangepast door Mark Tummers op ma jun 06, 2022 6:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Mark Tummers
Mark Tummers

Aantal berichten : 570
Registratiedatum : 28-09-12
Woonplaats : born

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni) Empty Re: Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni)

Bericht  Gast zo mei 29, 2022 8:31 am

Ik ga mee.

Groetjes,
Marko.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni) Empty Re: Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni)

Bericht  Marcel Boreas vr jun 10, 2022 10:02 am

Op basis van het aantal afmeldingen gaat deze activiteit niet door.
Marcel Boreas
Marcel Boreas

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 28-12-20
Leeftijd : 54
Woonplaats : Susteren

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni) Empty Re: Zondag 12 juni, beestjes en bouwsels in Kommern (aanmelden t/m 5 juni)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum