AVZL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli) Empty Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli)

Bericht  Wendy Kempener za mei 14, 2022 12:01 pm

Kleurrijke dansvoorstellingen, verrassende workshops, een veelzijdige cultuurmarkt én oergezellige feestavonden. Dat is Worldfestival Parade Brunssum! Het hoogtepunt is de Paradeoptocht met folkloregroepen uit de hele wereld. Het thema Re:discover the Dance geeft je een nieuwe kijk op folklore en moderne dansvormen. Kijk je ogen uit en spits je oren! Vanaf 13:00 zullen alle deelnemende landen in een grote optocht door het centrum van Brunssum trekken. Tijdens de optocht tonen zij hun prachtige kostuums, brengen zij de muzikale klanken van hun land ten gehore en dansen ze de sterren van de hemel!
Aansluitend kunnen we eventueel nog een drankje doen en zijn er nog activiteiten in het vijverpark.

Adres van activiteit: we verzamelen op de parkeerplaats van het Alsdorfsplein
Tijd: om 12.30 uur. Vervolgens zoeken we nabij het Vijverpark een plekje langs de route
Aanmelden: tot 2 juli
Prijs: momenteel onbekend of er een (kleine) entreeprijs gehanteerd wordt.
Meer info op www.paradebrunssum.nl
Wendy Kempener
Wendy Kempener

Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 26-01-18
Leeftijd : 43
Woonplaats : Voerendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli) Empty Re: Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli)

Bericht  Tamara van Os za mei 14, 2022 8:26 pm

Ik meld me af


Laatst aangepast door Tamara van Os op vr jun 10, 2022 10:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Tamara van Os

Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 28-09-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heerlen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli) Empty Re: Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli)

Bericht  Debora Kempener za mei 28, 2022 6:41 pm

Ik meld me af


Laatst aangepast door Debora Kempener op za jun 25, 2022 11:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Debora Kempener
Debora Kempener

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-09-12
Woonplaats : Brunssum

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli) Empty Re: Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli)

Bericht  Wendy Kempener za jun 25, 2022 10:52 pm

Gezien de afmeldingen komt deze activiteit te vervallen.
Wendy Kempener
Wendy Kempener

Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 26-01-18
Leeftijd : 43
Woonplaats : Voerendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli) Empty Re: Zondag 3 juli: World Parade Brunssum (aanmelden tot 2 juli)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum