AVZL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?)

Ga naar beneden

zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?) Empty zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?)

Bericht  Gast za jun 04, 2022 10:24 am

Hallo leden,

Wie heeft er altijd wel eens willen schieten bij een schutterij? De mogelijkheid wordt geboden op zaterdag 6 augustus 2022.
Uitleg en zelf schieten 5x op kleine bolletjes in de kogelvanger. Aansluitend is er een BBQ en een drankje.

Bij voldoende aanmeldingen wordt de prijs en plaats en tijdstip geplaatst.(zal eind middag begin avond worden)
Geef even aan door middel van een berichtje.

Stefan Laan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?) Empty Re: zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?)

Bericht  Gast wo jun 29, 2022 10:05 pm

Hoi Stefan,

ik heb je al 3x een persoonlijk bericht gestuurd maar krijg geen reactie. Check svp je bericht. Groet Roger

Hoi Stefan, leuk als je een activiteit plant.

Ik heb reeds 3x een pb gestuurd alsmede een reactie op de activiteit.
Jammer dat je dan niet meer reageert, dus zie ik maar af van deze activiteit terwijl die me leuk lijkt.
Ik ga dan naar het voetbal in Sittard Very Happy
Groet Roger

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?) Empty zondag 7 augustus schutterij

Bericht  Gast zo jul 31, 2022 12:37 pm

Hoi Roger,
Sorry ik heb geen berichten in mijn inbox gekregen maar zie dat jij interesse had in de activiteit van mijn schutterij. Maar door te weinig aanmeldingen en nog geen duidelijke datum van de schutterij kant gaat het niet door die dag wordt een andere datum geplant.
Dan zal ik beter en duidelijk op het forum zetten.
Groetjes Stefan Laan
Roger Vandijck schreef:Hoi Stefan,

ik heb je al 3x een persoonlijk bericht gestuurd maar krijg geen reactie. Check svp je bericht. Groet Roger

Hoi Stefan, leuk als je een activiteit plant.

Ik heb reeds 3x een pb gestuurd alsmede een reactie op de activiteit.
Jammer dat je dan niet meer reageert, dus zie ik maar af van deze activiteit terwijl die me leuk lijkt.
Ik ga dan naar het voetbal in Sittard Very Happy
Groet Roger

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?) Empty Re: zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?)

Bericht  Admin zo jul 31, 2022 2:45 pm

GAAT NIET DOOR

Admin
Admin

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 25-09-12

https://avzl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?) Empty Re: zaterdag 6 augustus 2022: Schieten bij schutterij Schinveld, BBQ-en (aanmelden t/m ?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum