AVZL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

+4
Nicole Clement
Maurice Smeets
Tamara van Os
Yvette Cremers
8 plaatsers

Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Yvette Cremers di aug 02, 2022 4:26 pm

De sleutel van Elsloo is een spannende tocht door de historische kern van Elsloo in de stijl van een escaperoom. We vertrekken vanuit de B&B Bie Janssen en we eindigen bij Het Slimme Schaap. We gaan tijdens deze activiteit op zoek naar de code van een kluis waarin de Sleutel van Elsloo ligt. Er moeten 5 opdrachten opgelost worden, deze leiden tot een code om de kluis te openen en de sleutel te vinden. Kun je goed tellen, speuren en puzzelen: ga dan deze uitdaging aan! De wandelafstand is circa 2,5 km. De tocht duurt ongeveer 2 tot 2,5 uur. Als we met meer dan 6 personen zijn, dan splitsen we de groep in tweeën. Bij het eindpunt kunnen we nog een drankje drinken. Let op: deze activiteit gaat alleen door bij minimaal 4 personen! Er kunnen maximaal 12 personen meedoen.

Adres van de activiteit: Raadhuisstraat 46, Elsloo
Trefpunt/ vertrektijd: locatie om 10.35 uur. We starten met de tocht om 10.45 uur
Aanmelden t/m: 26 september
Prijs: € 13,50 plus eventuele kosten van een hapje of drankje
Prijsinfo: s.v.p. vooraf betalen op de bankrekening van Activiteiten Vereniging Zuid-Limburg NL20INGB0006560449 o.v.v. Sleutel van Elsloo. Uiterlijk 26 september moet het bedrag binnen zijn want deze activiteit moet vooraf gereserveerd worden.
Meer info: https://www.visitzuidlimburg.nl/te-doen-in-zuid-limburg/activiteiten/detail/de-sleutel-van-elsloo/393616/ of https://biejanssen.nl/sleutel-van-elsloo
Organisatoren: Chantalle Bork en Yvette Cremers


Laatst aangepast door Yvette Cremers op di aug 02, 2022 6:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Yvette Cremers
Yvette Cremers

Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 13-06-15
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heerlen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Yvette Cremers di aug 02, 2022 4:28 pm

Helaas moeten wij ons alletwee afmelden voor deze activiteit vanwege corona. Organisatie wordt overgenomen.


Laatst aangepast door Yvette Cremers op di sep 27, 2022 5:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Yvette Cremers
Yvette Cremers

Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 13-06-15
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heerlen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Tamara van Os wo aug 03, 2022 10:32 am

Ik ga mee

Tamara van Os

Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 28-09-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heerlen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Speurtocht sleutel van Elsoo

Bericht  Maurice Smeets wo aug 03, 2022 9:35 pm

Beste allemaal,

Ik ben van de partij.

Groetjes,

Maurice

Maurice Smeets

Aantal berichten : 563
Registratiedatum : 28-09-12
Leeftijd : 48
Woonplaats : Nuth

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Nicole Clement do aug 04, 2022 4:17 pm

Ik doe ook mee.

Nicole Clement

Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 28-09-12
Woonplaats : Hoensbroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Irene Wolfs do aug 04, 2022 7:37 pm

Ik kom ook.
Irene Wolfs
Irene Wolfs

Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 28-09-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Wijnandsrade

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Gast zo aug 07, 2022 9:39 am

Ik ga mee, gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Zaterdag 1 oktober sleutel van elsloo

Bericht  Mark Tummers di aug 09, 2022 12:22 pm

Ik ga ook mee
Mark Tummers
Mark Tummers

Aantal berichten : 572
Registratiedatum : 28-09-12
Woonplaats : born

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Marcel Boreas zo aug 28, 2022 9:08 pm

Ik doe ook mee.

Excuus, helemaal vergeten dat ik die dag een familieverplichting heb, dus helaas.
Marcel Boreas
Marcel Boreas

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 28-12-20
Leeftijd : 54
Woonplaats : Susteren

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Monique Jetten vr sep 02, 2022 1:22 pm

Ik doe mee
Monique Jetten
Monique Jetten

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 12-11-19
Woonplaats : Gronsveld

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september) Empty Re: Zaterdag 1 oktober: speurtocht De sleutel van Elsloo (aanmelden t/m 26 september)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum